Åker till Göteborg

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu, Men men, har hänt en del. Jag har sökt lägenhet i Göteborg och har fått en nu ;)
I kviberg ligger den, student området där. Så den 1 Juli bär det av, sedan är det bara att hålla tummarna hårt på at jag kommer in på högskolan. Föresten jag och pappa var i Göteborg förra veckan, han var i Mölndal på arbetsintervjuv han fick jobbet med en gåns så jag fick vänta i bilen i en timme när dem höll på att skriva på pappren och grejer. Sen åkte vi in tillavenyn coh gick där en stund pappa skulle lämna in några vapen till stockholm auktionsverk som han ska sälja. Sen åkte vi till haga där pappa skulle hämta några Tennsoldater på Göteborgs auktionsverk som han hade vunnit och så fikade vi på ett mysigt cafe där. Sedan åkte vi Backaplan til jag köpte tre par skitsnygga skor där det var värsta rean på wedins var det 3 par för 230 kr! skitbilligt.Tillslut så åkte vi till Tildas resturang och åt en god matbit mötte oxå upp min Farbror där som skulle käka med oss. Det var en toppen mysig dag med superfint väder :) Bästa dagen på länge.
Och Imån är det loppmarknad det ska bli kul, årets första, hoppas att jag gör några fynd. I lilla tjärby utanför Halmstad är det, tycker det är skitkul med loppmarknader man kan göra toppen fynd både för sin egen del och sälja, jag köpte en hylla för 20:- som jag sedan sålde för 250:- skitbra förtjänst, det är pappa som har lärt mej :P
Jaja ska snart sova, Goodnight :)

Måste bara lägga in den här underbara videon som jag hittade på youtube, shit vad jag lipar varje gång jag ser den så underbart! Så fint! Så vackert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0