Göteborg Nostalgimässan och Farmor & Farfar

Jaha då ska man upp om 3 timmar igen, har bara sovit 1 1/2h får väl försöka sova en stund till iaf. Imån är det Göteborg som gäller ska till Nostalgimässan (leksaks mässa) med min pappa, som båda är väldigt intresserade av antikvititer och gammla prylar. Pappa ska dit i första hand för att leta efter tennsoldater som han samlar på har Ca: 9000 st! Sedan ska vi til farmor och farfar, det kommer bli jobbigt i och med att det nog kommer att vara sista gången jag träffar farfar vid livet han har cancer, mestaser som har spidit sig doktorn gav han max 2 månader och det har redan gått en månad, det kommer att bli så sorligt att träffa honom hoppas bara at jag inte börjar att gråta typ.
Jaja jag berättar mer imån när jag kommit hem om hur det gick. Godnatt.

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0