Min Lägenhet

Jag och pappa var i göteborg i onsdags och hämtade nycklarna till min lägenhet och fixade lite. Jag försökte själv att bygga ihop en bokhylla när pappa var och hälsade på farmor men det gick inte så bra. Jag gjorde exakt som det stod men det gck lixom inte att göra som dem beskrev och absolut inte om man man själv. Man skulle lixom vara tvungen att lyfta upp hela bokhyllan en bit och den var skit tung plus att allt bara ramlade isär när man lyte den minsta lilla. Så när pappa kom tillbaka så fick vi plocka isär allt som jag hade gjort och göra om det på ett annat sätt, jobbigt. Jaja vi fick ju ihop den ialla fall.
Vi får oxå gratis internet och gratis gym vilket är skit bra, gymmet har oxå öppet till kl 12 på natten vilket är toppen för oss nattmänniskor :p

Här är lite bilder på min lägenhet före. Lägger in bilder sen när den är färdig oxå.
Men den är ju dock inte så stor 25 kvm2. Men väldigt mysig. :D



Några bilder på min fina hel-kaklade toalett svart och vitt kakel, jätte snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0