Moving... Från liten By till Storstad....


Japp snart dax att flytta, til Göteborg sveriges bästa stad, Kom in på Göteborgs universitet Lärarprogrammet så jag börjar nu den 1 sept, jäkligt nervöst. Det kommer bli så svårt och massa att göra i skolan, mycket plugg.
Sen är det 2 andra saker med, jag är värsta hemma människan, älskar att vara hemma med familjen och pojken och bara mysa. Men som alla kanske vet så bor ju Fredrik i Gbg nu så han har jag ju iallafall där.
Men sen den tredje grejen är att jag nu bor mitt ute på landet det bor typ 140 pers här (i Göteborg 495 546 pers) och är typ 26 hektar, en liten tiny by. Flytta härifrån som jag bott i 19 av mina 21år. Dem första två åren bodde jag ju i gbg så jag är ju ioch försig född till Göteborgare :P
Men det kommer bli så stor förändning, lixom ljud hela tiden och massa folk överallt. Jaja men får väl hoppas att allt går bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Waaah säg inte så att det gör ont! haha har du någon bild? Du får vara inne lite mer på msn så vi kan snacka! Vad kul att du vill hjälpa mig :P o att du ska flytta till gbg :D Vi flyttar tillbaka till sverige i december. :P Ha det bääst

2008-08-16 @ 08:04:17
URL: http://littlemissobsessive.webblogg.se/
Postat av: Mintra

Jag vill me flytta till stor stad :(

2008-11-18 @ 21:38:00
URL: http://mawongsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0