Tråkig dag

Idag har det varit en sån tråkig dag, Värsta skit väder ute regn blåst och regn. Usch.
Saknar Fredrik så mycket oxå, träffas ju typ bara en gång i månaden. men shit vad jag längtar tills sommaren asså, Fredrik, festa, sol, och havet :) Och VÄRME!
Förövrigt väntar jag på mina kläder som jag har beställt från Usa, Några snygga klänningar, tröjor, en supersöt baddränkt och 4 par sjukt snygga skor. Men igår fick jag ett meddelande ifrån dem att jag måste skicka ett fax på mitt kredit kort, legetimation och en skriftilg bekräftanpå att det är mitt kort och att det kostar så och så mycket, så jäkla krångligt allt ska vara då! Men men får väl fixa det nån dag snart.image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0