Skola, Göteborgs universitet :)

Nu sitter jag i bibloteket i A huset pedagogen Göteborgs univetsitet ligger vid Grönsaks torget för er som inte visste. 
Nu har skolan dragit igång har redan gått två veckor är inne på tredje, har inte kunnat skriva för jag har inte fått igång mitt dumma internet ännu. Men skolan går bra, men det är bara såååå jäkla mycket information nu i början. Och vi börjar skolan med att vi ska så läsa typ 8 böcker på varje bok på sådär 150-250 sidor och detta har vi ca 6 veckor på oss. Och det ska vi göra efter skolan okej vi har inte super mycket annat i skolan mest föreläsningar och disskusioner och sånt, men shit säger jag bara, jobbigt. jag som typ aldrig läst ut en bok innan. Man får anpassa sig ganska så fort. Men det är roligt, kul att gå i skolan igen och lära sig saker efter ett nästan ett års uppehåll. Och nu mer allvarligt än någonsin. Men man har lixom målet framför sig hela tiden så det gör att det bli lättare och roligare. Det är roligt också att bo i en storstad I love it, fast ibland vill man bara vara hemma och ta det lungt. Snart ska jag ner till stan kolla i lite affärer och sen möta Fredrik efter jobbet, vi ska nog äta på Subway *skitgott* Sen ska vi åka och handla lite. Så jag får nog avsluta nu. Får skriva så fort jag får chans till internet igen.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att det går bra för dig!!



Hör av dig innan du kommer hem så kan vi ses en kväll när du är hemma!

Ha det bra tills dess!

Krma syrran!

2008-09-16 @ 12:17:50
URL: http://ciccisc.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad roligt att du kom in på skolan och att du hittade en lägenhet ^^

2009-01-08 @ 03:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0